Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ BLOG!

MY BLOG!!!!
Σεπτέμβριος το νέο εξάμηνο ξεκινάει και αποφασίζω να παρακολουθήσω ένα σεμινάριο κοινωνικής ανθρωπολογίας, ξεφεύγοντας εντελώς από τα μαθήματα κυρίως της κατεύθυνσής μου (αρχαιολογία). Έτσι λοιπόν, επιλέγω να παρακολουθήσω το μάθημα της κ. Σιδέρη, Ανθρωπολογία των ηλεκτρονοκών μέσων, το οποίο μου φάνηκε αρτεκά ενδιαφέρον και πίστευα ότι θα μάθω καινούργια πράγματα που δεν τα είχα ξανακούσει και που δεν πίστευα ποτέ να ασχολήθώ με κάτι παρόμοιο.
Φυσικά επαληθεύτηκα όταν άκουσα ότι πρέπει να φτιάξω το δικό μου blog και να γράφω σε αυτό τις εργασίες μου!!!"Ουαου!!!Τι προτότυπο!", σκέφτηκα! Όταν το έλεγα σε φίλους και γνωστούς απορούσαν τι σπουδάζω και όταν ανέφερα και τον τίτλο της εργσίας μου, που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος το blog (Αναπαραστάσεις γυναικών μέσα από τα δελτία του Star και του Mega) κανείς δεν πίστευε ότι είμαι μία μελλοντική αρχαιολόγος!! Βέβαια πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτό το μάθημα είναι πιο ενδιαφέρον από τα θεωρητικά και σου δίνει την ευκαιρία μέσα από το blog σου να διατυπώσεις την αποψή σου και να μάθεις και τα σχόλια από όσους επισκέπτονται το ιστολόγιό σου.
Ακόμη, η ιδέα να έχω δικό μου blog με βοήθησε να κατανοήσω τα νέα μέσα, αφού ένα blog έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει τα παραδοσιακά μέσα και μπορόυμε κατά κάποιο τρόπο να ορίσουμε τον εαυτό μας ως ρεπόρτερ. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να παρουσιάσει ένα θέμα σύμφωνα με την δικιά του αποψη και όχι όπως η τηλεόραση και οι εφημερίδες.
Εγώ, λοιπόν,σε αυτό το blog ασχολήθηκα με θέματα όπως το εναλακτικό μέσο και τις μεθόδους της ανθρωπολογίας των ΜΜΕ. Ακόμη, δημοσίευσα την έρευνα μου πάνω στις αναπαραστάσεις των γυναικών μέσα από τα δελτία ειδήσεων του Star και του Mega. Τα θέματά μου συνοδεύονται από σχετικές εικόνες έτσι ώστε να γίνει πιο κατανοητό το κείμενο και πιο ευχάριστο το ιστολόγιο.
Επίσης, πρέπει να ομολογήσω ότι δυσκολεύτηκα αρκετά σε σχέση με τις απαιτήσεις του μαθήματος διότι εκτός από τον περιορισμένο μου χρόνο, λόγο άλλων μαθημάτων και υποχρεώσεων, που στο τελευταίο μου έτος στο πανεπιστήμιο έχουν αυξηθεί, έπρεπε ταυτόχρονα να δώσω στις εργασίες μου μία ανθρωπολογική χροιά, ενώ ως τώρα οι εργασίες μου ασχολούνταν καθαρά και μόνο με αρχαιολογικά θέματα, στα οποία η προσωπική μου άποψη είναι πολύ περιορισμένη.
Ιανουάριος, τέλος εξαμήνου και αναλογίζομαι τα θετικά πράγματα που μου έμειναν με την δημιουργία του blog μου! Πρώτον εξοικιόθηκα περισσότερο με το διαδύκτιο και γενικότερα με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και δεύτερον έμαθα αρκετά καινούργια θέματα που αφορούν την ανθρωπολογία των ηλεκτρονικών μέσων.
Στο μέλλον κατά πάσα πιθανότητα θα διατηρήσω το blog μου, αλλά ίσως με έναν άλλο τίτλο και περισσότερα αρχαιολογικά θέματα, αφου θα αποτελεί και ένα παραπάνω θετικό στοιχείο στο βιογραφικό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: